tisdag 14 augusti 2007

Detta är en helt ny nyhetssida för kenneln, därför kommer nu gamla nyheter att stå under "fel" datum, men det korrekta datumet står innan inlägget!!!

2007-01-15: Nytt år, nytt liv och nya utmaningar! Så ser det ut för mig och jag ser mycket fram emot det nya året och jag hoppas att det blir över förväntan... Jag kommer att ta det lite lugnt i början av året, har så himla mycket som skall fixas och mycket annat att tänka på och det kan vara skönt med en välbehövlig paus lite då och då! Vi mår mycket bra iaf, för er som undrar...förutom lite småstrul här och där så känner jag mig stark som en björn och det är en grym känsla!!! TACK för den känslan, du/ni som gav mig den!!! Som många av er kanske märkt så är gästboken borta, den är INTE borta för alltid, men för ett tag iaf. Detta pga att det finns folk som inte kan stå för vad de tycker utan tycker att det är ok att kasta skit anonymt, det är både tråkigt och ledsamt, men that's life och jag hoppas på en stor förbättring när gästboken åter finns på sidan!I stället går det mycket bra att antingen ringa eller skicka ett mail om du vill komma i kontakt med mig! Nu kan ni även läsa en mindre sammanfattning av 2006 här...