lördag 22 september 2007

Lite av varje...

Det var ett tag sedan jag skrev här och anledningen till detta är att efter förra helgens utställning så blev jag sjuk:-( Blev vrålförkyld och helt väck...!
Vi hade en genomtrevlig helg förra helgen och var som sagt på utställning i Dingtuna, där det var svinkallt, trodde nästan vintern hade kommit :-( illa va det ;-)
Ställde inget av mina egna utan var ist hjälp-handler... Jag visade en liten dam som kallas Saphira (mitt namn på henne skriver jag inte här ;-) hon debuterade iaf och tyckte väl att det hela var lite läskigt men vi kämpade på och hon föll domaren i smaken (inte förvånad) 2 med HP blev resultatet bland en drös med fina valpar.
Felicia ställde Saphiras broder -Douglas och trots att Douglas var mer på hopp humör än spring-och-vara-fin-humör så kom de på en hedrande 3:e plats, Saphiras och Douglas bror Eragon kom 2 med HP, alltigenom super trevliga valpar som debuterade 2 dagar efter deras 4 månaders dag och detta med bravur!
STORT GRATTIS Jocke och Micke till urfina valpar!!! Tack för förtroendet att visa dessa guldklimpar, vi hjälper gärna till igen ;-)
Ja... gästboken ja... har fått en hel del mail och telefonsamtal om detta och den är borta nu på obestämd tid, tyvärr... (TACK till Er ALLA som stöttar mig och min familj!) Jag vet att detta är mycket trist för många och även för min egen del, men tyvärr finns det ju alltid någon som är så "fucked up" -i detta fall en som är gift med en släkting till barnen, tyvärr, men det säger en hel del om nivån -som vill göra sig "spännande" och tro att det gagnar att göra på detta sätt (vill bara upplysa att det blev motsatt effekt).
MITT privatliv är INTE upp för diskusion i en gästbok, trodde att det var uppenbart, men tydligen så finns det människor som är mindre mentalt mogna och tycker att det är ok att bete sig som SVIN (det var iof inget nytt att denna person var ett svin, men ändå-RESPEKT och GOD fostran, brukar det kallas)
The magic of ALL of this is......jag behöver ALDRIG mer umgås med denna sjuka, äckliga, flåsande, genom elaka,"göran-person-look-a-like", osympatiska människa 1 minut till i mitt liv och DET ser jag som en ENORM VINST, EN LÄTTNADENS SUCK!!! Så oerhört tacksam för detta, varje dag i mitt liv....!
Även om "vinsten" för den här idioten blir att jag får lägga min gästbok på is, så bjuckar jag på det, för jag slipper henne för all framtid ;-) Good riddens...
Jag står fortfarande upp, några frågor på det?????